پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205059
مهاجم محبوب تيم ملي به پرسپوليس نمي آيد
تاریخ انتشار : 1395/03/06 17:58:05
نمایش : 2457
مديربرنامه‌هاي رضا قوچان‌نژاد تأکيد کرد که اين بازيکن قصد حضور در فوتبال ايران را ندارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار محمودرضا فاضلي درمورد وضعيت قوچان‌نژاد، مهاجم فصل گذشته چارلتون انگليس  گفت: رضا مصدوميتي داشت که خدا را شکر تمام شده است. درمورد او با دو تيم اروپايي جلساتي داشتيم که فکر مي‌کنم براي رسيدن به مراحل پاياني نياز به دو هفته زمان باشد. او قطعاً در فوتبال اروپا مي‌ماند و تا چند هفته ديگر تيمش مشخص خواهد شد.

 

وي در واکنش به خبرهاي چند روز اخير مبني بر حضور قوچان‌نژاد در فوتبال ايران و مذاکرات باشگاه پرسپوليس با اين بازيکن خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپوليس هيچ تماسي با اين بازيکن نداشته و اگر هم قرار است مذاکره‌اي صورت بگيرد، قطعاً با من تماس گرفته مي‌شود که اين اتفاق رخ نداده است. پرسپوليس تيم بزرگ و خوبي است، اما مذاکره قوچان‌نژاد با اين باشگاه صحت ندارد.

 

«قوچان‌نژاد قصدي براي حضور در فوتبال ايران ندارد.»، فاضلي با بيان اين جمله درباره بحث مذاکره قوچان‌نژاد با چند تيم اروپايي از جمله هيرنوين گفت: بهتر است اسمي از تيمي نياوريم. همان‌طور که گفتم با دو تيم اروپايي در حال مذاکره هستيم و هر وقت همه‌چيز قطعي شد، به‌صورت رسمي نام تيم بعدي قوچان‌نژاد اعلام خواهد شد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html